Структура Школи здоров’я
базується на:
1. Введенні до навчального плану дисциплін валеологічного спрямування.
2. Інтеграції природничих та гуманітарно-естетичних знань у рамках спеціальних занять.
3. Впровадження в систему навчально-виховного процесу курсів здоров’язберігаючого спрямування.
4. Створенні комфортного матеріального, психологічного середовища для учнів і вчителів.
5. Активного пропагування здорового способу життя.
6. Систематизації всієї діяльності школи в єдину систему виховної позакласної та позашкільної роботи внаслідок тісної і плідної співпраці з ДЮСШ, музичною школою,
ДНЗ, будинком дозвілля та відпочинку молоді.
Головним завданням діяльності Тернівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, як школи здоров’я є: формування і розвиток фізично, психічно,
соціально і морально здорової особистості з стійкими переконаннями та системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, створення умов для збереження здоров’я учнів,
підготовка їх до суспільно значущого самоутвердження, самодостатності та самореалізації в дорослому здоровому житті.
Реалізація концептуальної моделі
Педагогічний колектив постійно забезпечує взаємодію навчального та позаурочного процесу фізичного виховання для опанування цінностей фізичної культури,
задоволення потреб школярів у заняттях фізичними вправами. До послуг учнів та вчителів – затишний, обладнаний спортивний зал.
У школі працюють спортивні гуртки з легкої атлетики, волейболу, баскетболу, футболу. Реалізація розробленої педколективом школи програми протягом часу її
дії допомагала успішно розвивати такі основні фізичні якості як сила, швидкість, витривалість, спритність, сприяючи тим самим вирішенню основних завдань фізичної культури.
Учні нашої школи є постійними учасниками та переможцями спортивних змагань різного рівня та видів.
Здоровий спосіб життя вихованців-важлива умова формування їх творчих здібностей.